ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПЛАНОВАНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОЦІНЦІ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ

20.06.2025

Додаток 2 до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля Дата:
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)
Реєстраційний номер 13420
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
КОМУНАЛЬНЕ  ПІДПРИЄМСТВО  "МІСЬКВОДОКАНАЛ  ВИКОНАВЧОГО  КОМІТЕТУ
БЕРЕЗАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 13718118
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 07541, Київська обл., місто Березань, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 18 380663110274
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Реконструкція  водозабірних  та  водоочисних  споруд  в  м.  Березань  Броварського  району Київської області. В рамках планованої діяльності передбачається: - реконструкція 6-ти існуючих артезіанських  свердловин, -  буріння  і  облаштування  4-х  нових  водозабірних  свердловин  на водоносний  горизонт  відкладів  канівської  і  бучацької  серій  еоцену,  з  прокладанням  нового водогону до комплексу очисних споруд; - на ділянці комплексу водоочисних споруд – обстеження технічного стану з наступною реконструкцією існуючого резервуару чистої води, а також нове будівництво:  станції  знезалізнення,  насосної  станції  ІІ  підйому,  резервуару  чистої  води, гідролізної  станції  і  каналізаційної  насосної  станції.  КП  «МІСЬКВОДОКАНАЛ»  -  контактний номер телефону: тел. 066 311 02 74, електронна пошта: voda_berezan@ukr.net Технічна альтернатива 1.
Буріння артезіанських свердловин роторним способом буровою установкою типу 1БА-15В із зворотною промивкою промивальною рідиною Технічна альтернатива 2.
В якості Технічної альтернативи розглядається буріння артезіанських свердловин шнековим способом за допомогою шнекових бурових установок типу 1 ВС (УГБ-1ВС) 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Київська обл. Броварський р-н 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Березанська міська об’єднана територіальна громада Київської області Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Київська обл. Броварський р-н .
Джерелом водопостачання Березанської міської об’єднаної територіальної громади Київської області є 23 артезіанські свердловини, які використовують підземний горизонт Бучакського водоносного горизонту. Свердловини знаходяться на балансі та експлуатуються КП «МІСЬКВОДОКАНАЛ», яке знаходиться за адресою: 07541, Київська обл., Броварський р-н, м.
Березань, вул. Шевченків шлях, 129. Географічні координати 6-ти артезіанських свердловин, що підлягають реконструкції: - свердловина № 3979скв.1 - 50°18'23.757"N 31°30'9.805"E - свердловина № 3979скв.2 -50°18'23.921"N 31°30'19.938"E - свердловина № 3979скв.3 - 50°18'24.525"N 31°30'30.318"E - свердловина № 3979скв.4 - 50°18'24.597"N 31°30'40.827"E - свердловина № 3979скв.5 - 50°18'24.808"N 31°30'50.315"E - свердловина № 3979скв.6 - 50°18'24.831"N 31°30'59.698"E Географічні координати 4-х нових артезіанських свердловин, буріння яких передбачається планованою діяльністю: - свердловина № 1-7 (резерв) - 50°17'56.442"N 31°29'48.813"E - свердловина № 2-8 - 50°17'56.582"N 31°29'46.702"E - свердловина № 3-9 - 50°17'45.658"N 31°29'57.108"E - свердловина № 4-10 - 50°17'35.607"N 31°30'1.698"E Комплекс водоочисних споруд, де заплановано реконструкцію існуючих споруд (резервуар чистої води) та нове будівництво додаткових (станція знезалізнення, насосна станція ІІ підйому, резервуар чистої води, гідролізна станція і каналізаційна насосна станція) розташований в межах земельної ділянки кадастровий номер 3210400000:03:008:0040 за адресою: м. Березань, Броварського району, Київської області, вул. Сортова 7 Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Київська обл. Броварський р-н .
Визначення потенційних місць розташування 4-х нових артезіанських свердловин визначено з урахуванням розвіданості та гідрогеологічних параметрів водоносного горизонту та можливості розташування водозабору з урахуванням містобудівної ситуації на поточний стан. Майданчики, визначені для буріння нових свердловин, з точки зору гідрогеологічних і інженерно-геологічних умов, а також по санітарним нормам і у відповідності до ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання.
Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» визначені як найбільш оптимальні для провадження планованої діяльності. На інших майданчиках, на яких планованою діяльністю передбачається проведення реконструкції і будівництво окремих споруд, вже використовуються КП «МІСЬКВОДОКАНАЛ» за своїм цільовим призначенням - в технологічному процесі водопостачання населених пунктів територіальної громади. У зв’язку із вищевикладеним
Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Метою  планованої  діяльності  є  ефективне  використання  водних  ресурсів,  підвищення надійності  функціонування  системи  централізованого  водопостачання  м.  Березань,  а  також розвиток  відповідної  інфраструктури  при  дотриманні  екологічних  і  санітарно-гігієнічних нормативів.  З  боку  соціально-економічних  умов  планована  діяльність  буде  мати  позитивний характер,  обумовлений  своєчасним  і  стабільним  постачанням  води  питної  якості  місцевому населенню.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
КП «МІСЬКВОДОКАНАЛ» було створене наприкінці 1993 року на базі комунальної власності територіальної  громади  м.  Березань  Київської  області  з  метою  надання  послуг  з централізованого  водопостачання  і  водовідведення  громадянам,  бюджетним  установам  міста, некомерційним  і  комерційним  організаціям  та  іншим  споживачам  (юридичним  і  фізичним особам).  Наразі  водопостачання  населених  пунктів  Березанської  міської  об’єднаної територіальної  громади  забезпечується  від  23-х  артезіанських  свердловин,  з  яких  –  12 свердловин  розташовані  на  території  м.  Березань.  Видобування  питних  підземних  вод здійснюється  згідно  Дозволу  на  спеціальне  водокористування  №  120/КВ/49д-24,  наданому Державним  агентством  водних  ресурсів  України  12.03.2024.  Об’єктом  реконструкції  є  частина діючої  мережі  водопостачання  в  м.  Березань.  Проектними  рішеннями  передбачається:  - реконструкція 6-ти існуючих свердловин, що включатиме в себе: заміну насосного обладнання, водопідйомних труб, шаф керування та кабельної продукції; - буріння 4-х нових свердловин (3 роб./1  рез.),  будівництво  яких  також  передбачає  оголовок,  павільйон  для  встановлення  шафи керування, огородження об’єкту та під’їзні шляхи; свердловини запроектовані глибиною до 75 м, дебітом – до 25 м3/годину; - будівництво лінії водогону від свердловин до комплексу водоочисних споруд;  -  спорудження  на  ділянці  комплексу  водоочисних  споруд  станції  знезалізнення орієнтовною продуктивністю до 2500 м3/добу; - будівництво станції ІІ підйому; - реконструкція існуючого  резервуару  чистої  води  з  попереднім  обстеженням  технічного  стану  споруди;  - будівництво  нового  резервуару  чистої  води  орієнтовним  об’ємом  до  1500  м3;  -  будівництво гідролізної  станції;  -  будівництво  каналізаційної  насосної  станції. Проектом  передбачено влаштування  системи  диспетчеризації  з  виводом  інформації  на  робоче  місце  диспетчера.  За необхідності влаштовується опалення та вентиляція в необхідному обсязі, проектується охоронна сигналізація,  мережі  електропостачання.  По  завершенні  будівельних  робіт  здійснюватиметься благоустрій  території.  В  результаті  провадження  планованої  діяльності  передбачається збільшення потужності водозабору на 1000 м3/добу - із 1500 м3/добу (фактичне значення за 2024 рік від 6-ти існуючих свердловин) до 2500 м3/добу (проектне значення від 6-ти існуючих та 4-з планованих  свердловин).  Згідно  Закону  України  «Про  оцінку  впливу  на  довкілля»  планована діяльності  відноситься  до  другої  категорії  видів  планованої  діяльності  та  об'єктів,  які  можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля: ст. 3, ч. 3, п. 1 (глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів)); ст. 3, ч. 3, п. 3,  абз.  1  (видобування  корисних  копалин,  крім  корисних  копалин  місцевого  значення,  які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням). 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Підприємство  відноситься  до  об’єктів,  для  яких  екологічні,  санітарно-епідеміологічні, протипожежні  та  інші  обмеження  приведені  в  діючих  державних  екологічних  нормативних документах,  будівельних,  санітарних  і  протипожежних  нормах.  Екологічні  обмеження:  -  при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; - по атмосферному  повітрю  –  забезпечення  дотримання  гранично  допустимих  концентрацій  (ГДК) забруднюючих  речовин  в  атмосферному  повітрі  населених  міст; -  по  водному  середовищу  - дотримання  умов  спеціального  водокористування  та  норм  чинного  законодавства  щодо встановлення  зон  санітарної  охорони  підземних  джерел  водопостачання;  -  по  акустичному впливу  –  допустимі  рівні  шуму;  -  по  ґрунтам  та  ґрунтовим  водам  -  захист  від  забруднення неочищеними  стічними  водами  та  відходами;  -  по  поводженню  з  відходами  -  роздільний  збір відходів; передача відходів згідно чинного законодавства; розміщення відходів у навколишньому середовищі  екологічно  безпечним  способом;  -  виконання вимог  щодо  раціонального використання  природних  ресурсів.  Санітарно-гігієнічні  обмеження:  -  експлуатацію  об’єкта здійснювати  згідно  з  чинними  нормативними  санітарно-гігієнічними  нормами  та  правилами;  - дотримання  вимог  до  організації  санітарно-захисної  зони  відповідно  до  Державних  санітарних правил  планування  та  забудови  населених  пунктів,  затверджених  Наказом  МОЗ  України  від 19.06.96  №173;  -  дотримання  вимог  по  організації  зон  санітарної  охорони  водозабору  та водопровідних  споруд,  санітарно-захисних  смуг  водоводів  та  водопровідних  мереж  згідно  ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування»; - дотримання допустимого акустичного (шумового) забруднення відповідно до вимог ДБН В.1.1- 31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму». Інші обмеження: - дотримання правил пожежної безпеки; - обмеження містобудівного характеру, що встановлюються на основі ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій». щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. -  територіальні  обмеження,  визначені  містобудівною,  інженерно-транспортною  та промисловою інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею; - забезпечення меж санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів  на  цій  межі;  -  забезпечення  меж  зон  санітарної  охорони  підземного  водозабру;  - використання  земельних  площ  в  межах  земельної  ділянки,  наданої  у  користування  у відповідності з вимогами чинного законодавства. щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
З  метою  мінімізації  впливів  на  довкілля  еколого-інженерна  підготовка  і  захист  території будуть  прийматися  базуючись  на  результатах  обстеження  ділянки,  техніко-економічних, інженерно-геологічних  та  топографо-геодезичних  вишукуваннях,  виготовленні  проектно- кошторисної  документації  тощо.  Проектні  рішення  в  період  будівництва  та  експлуатації забезпечуватимуть  раціональне  використання  ґрунту;  будуть  передбачені  заходи  протидії підтопленню,  просіданню,  активізації  інших  екзогенних  процесів,  а  також  охоронні, відновлювані, захисні та компенсаційні заходи. щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання  проектних  рішень  в  період  будівництва  і  експлуатації,  що  забезпечуватиме раціональне використання природних ресурсів. Передбачити охоронні, захисні та компенсаційні заходи.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. - клімат і мікроклімат – планована діяльність не призведе до змін клімату та мікроклімату; - повітряне середовище – забруднення повітря викидами забруднюючих речовин, рівень якого не перевищуватиме ГДК на межі санітарно-захисної зони; - водне середовище – вплив, обумовлений видобуванням  підземних  вод  для  цілей  водопостачання;  для  зменшення  /  обмеження негативного впливу передбачається: раціональне використання водних ресурсів, організація зон санітарної охорони джерел централізованого водопостачання, обмеження у використанні земель в  межах  зон  санітарної  охорони;  видобування  питних  підземних  вод  в  обсягах  затверджених експлуатаційних  запасів,  виконання  регулярних  режимних  спостережень  за  рівнем  підземних вод,  їх  фізико-хімічними  та  санітарно,  мікробіологічними  показниками;  за  умови  дотримання проектних  рішень  вплив  на  водне  середовище  буде  знаходитись  в  межах  вимог  діючого законодавства; - ґрунт та геологічне середовище –вплив при проведенні будівельно-монтажних робіт,  пов’язаний  з  виконанням  земляних  робіт  та  зняттям  рослинного  шару  ґрунту  у  місцях будівництва  з  подальшим  використанням  його  при  рекультивації  порушених  будівництвом ділянок;  з  метою  запобігання  негативного  впливу  на  ґрунт  проектом  передбачається впровадження комплексних природоохоронних заходів (попереднє зняття верхнього шару ґрунту з  метою  його  збереження  та  подальшого  використання;  облаштуванням  території  об’єкту, проведення озеленення та ін.); за умови дотримання проектних рішень вплив буде знаходитись в межах  вимог  діючого  законодавства;  -  рослинний  та  тваринний  світ  –  під  час  виконання будівельних робіт передбачається порушення рослинного покриву земельних ділянок, виділених під  будівництво  об’єкту  планованої  діяльності;  для  відновлення  рослинного  покриву передбачається  висів  багаторічних  трав  з  урахуванням  видового  складу  рослинності, притаманній місцю проведення робіт; вплив планованої діяльності із дотриманням передбачених природоохоронних  заходів  матиме  екологічно-допустимий  вплив;  -  навколишнє  соціальне середовище  –  позитивний,  обумовлений  поліпшенням  якості  послуг  з  централізованого водопостачання  населеного  пункту;  -  навколишнє  техногенне  середовище  –  не  впливає;  - утворення  відходів  –  виробничі  та  побутові  відходи,  що  утворюватимуться,  передбачається тимчасово зберігати у спеціально призначених місцях з наступною їх передачею згідно чинного законодавства. щодо технічної альтернативи 2.
Джерела  та  види  можливого  впливу  на  довкілля  в  основному  аналогічні  Технічній альтернативі  1,  але  оскільки  даною  альтернативою  розглядається  шнековий  спосіб  буріння свердловин,  який  передбачає  використання  значно  більшого  обсягу  пального,  ніж  роторний метод, то передбачається додаткове навантаження на атмосферне повітря за рахунок збільшення викидів забруднюючих речовин. Крім того, даний спосіб буріння є більш тривалим, ніж роторне буріння,  тому  термін  здійснення  будівельно-монтажних  робіт  тривати  довше,  а  отже  вплив  на навколишнє середовище буде більш тривалим.
щодо територіальної альтернативи 1.
Провадження планованої діяльності в межах земельних ділянок, передбачених під плановану діяльність,  не  спричинить  значного  негативного  впливу  на  оточуюче  середовище  та  здоров’я населення.  Викиди  від  об’єкту,  що  проєктується,  а  також  рівні  шуму,  вібрації,  ультразвуку  та електромагнітних випромінювань на межі найближчої житлової забудови не перевищуватимуть гігієнічні  нормативи.  Об’єкти  природно-заповідного  фонду,  пам’ятки  архітектури,  історії  і культури  на  території  відсутні.  В  проекті  прийняті  та  враховані  санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України. щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
1  Глибоке  буріння  Глибоке  буріння,  у  тому  числі  геотермальне  буріння,  буріння  з  метою зберігання  радіоактивних  відходів,  буріння  з  метою  водопостачання  (крім  буріння  з  метою вивчення стійкості ґрунтів);" 10. Наявність  підстав  для  здійснення  оцінки  транскордонного  впливу  на  довкілля  (в  тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля  яких  може  зазнати  значного  негативного  транскордонного  впливу  (зачеплених держав).
Підстав немає 
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований  обсяг  досліджень  та  рівень  деталізації  інформації,  що  підлягає  включенню  до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 VIII від 23 травня 2017 року. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована  суб’єктом  господарювання  діяльність  може  мати  значний  вплив  на  довкілля  і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз  уповноваженим  органом  звіту  з  оцінки  впливу  на  довкілля,  будь-якої  додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під  час  громадського  обговорення,  під  час  здійснення  процедури  оцінки  транскордонного впливу, іншої інформації;
надання  уповноваженим  органом  мотивованого  висновку  з  оцінки  впливу  на  довкілля,  що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування  висновку  з  оцінки  впливу  на  довкілля  у  рішенні  про  провадження  планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля  планованої  діяльності,  визначає  допустимість  чи  обґрунтовує  недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати  провадження  планованої  діяльності  без  оцінки  впливу  на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки  впливу  на  довкілля  передбачає  право  і  можливості  громадськості  для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації,  що  підлягає  включенню  до  звіту  з  оцінки  впливу  на  довкілля,  а  також  на  стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до  звіту  з  оцінки  впливу  на  довкілля  та  планованої  діяльності,  а  також  взяти  участь  у громадських  слуханнях.  Детальніше  про  процедуру  громадського  обговорення  звіту  з  оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У  період  воєнного  стану  в  Україні  громадські  слухання  проводяться  у  режимі відеоконференції,  про  що  зазначається  в  оголошенні  про  початок  громадського  обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті  15  цього  повідомлення,  зауваження  і  пропозиції  до  планованої  діяльності,  обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі  зауваженні  і  пропозиції,  вкажіть  реєстраційний  номер  справи  про  оцінку впливу  на  довкілля  планованої  діяльності  в  Єдиному  реєстрі  з  оцінки  впливу  на  довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У  разі  отримання  таких  зауважень  і  пропозицій  громадськості  вони  будуть  розміщені  в Єдиному  реєстрі  з  оцінки  впливу  на  довкілля  та  передані  суб’єкту  господарювання  (протягом трьох  робочих  днів  з  дня  їх  отримання).  Особи,  що  надають  зауваження  і  пропозиції,  своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час  підготовки  звіту  з  оцінки  впливу  на  довкілля  зобов’язаний  врахувати  повністю,  врахувати частково  або  обґрунтовано  відхилити  зауваження  і  пропозиції  громадськості,  надані  у  процесі громадського  обговорення  обсягу  досліджень  та  рівня  деталізації  інформації,  що  підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що  видається Органи  Державної  інспекції  архітектури  та  містобудування  України  (ст.  37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»)
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Дозвіл на спеціальне водокористування
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Державне агентство водних ресурсів України (ст. 16 Водного Кодексу України)
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня  деталізації  інформації,  що  підлягає  включенню  до  звіту  з  оцінки  впливу  на  довкілля, необхідно надсилати до
Департамент  екології  та  природних  ресурсів  Київської  обласної  державної  адміністрації  , Поштова  адреса:  01004,  м.  Київ,  вул.  Басейна  1/2А,  Електронна  адреса:  dep_eco@koda.gov.ua, тел.: (044) 279-01-58, Контактна особа: Вергеліс Андрій Васильович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

 

<<< До списку усіх оголошень